sto td service
Евакуація з будь-якої точки Києва та області
+38 096 422 9955
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Дата: 08.08.2020 - 02:55

Капітальний ремонт двигуна

Багато автовласників стикаються з необхідністю проведення капітального ремонту двигуна на своїх автомобілях. Ця процедура досить трудомістка і вимагає від її виконавця наявності знань і навичок. А власник авто повинен знати ряд особливостей даного процесу. Він повинен розуміти, коли проводиться ремонт двигуна, то важливими моментами є якість запасних частин, кваліфікація працівників СТО і багато інших моментів. Про що ж потрібно знати до того, як виникне необхідність провести капремонт?

Основні моменти

Перш ніж розібратися у всіх аспектах питання, необхідно ознайомитися з деякими поняттями. Серед них важливий ресурс двигуна. Даний параметр визначається як тривалість роботи двигуна машини до моменту його остаточного виходу з ладу. Як можна зрозуміти, що ваш ДВС вичерпав свій ресурс і потрібен капітальний ремонт? Серед непрямих ознак можна виділити: збільшення витрати масла і палива, падіння потужності, сильний дим з вихлопної труби та інші.

Зносом деталей називають виникнення всіляких змін параметрів деталей двигуна машини, включаючи їх розміри, стан поверхонь, що відбулися під впливом навантаження в процесі експлуатації двигуна. При порушенні правил експлуатації машини значно підвищується ступінь зносу деталей двигуна, відповідно, він набагато швидше виходить з ладу.

Поточним ремонтом прийнято називати процедуру, спрямовану на запобігання однієї або декількох несправностей, які виникають в процесі експлуатації ДВС. Середнім ремонтом – процедури, при якому для усунення несправностей необхідно провести часткову розбирання двигуна і замінити зношені деталі на нові. При капітальному ремонті процедура розбирання двигуна проводиться в повному обсязі з його безпосереднім демонтажем. Процес надзвичайно трудомісткий і тривалий, проте дозволяє привести всі характеристики роботи двигуна в норму, відповідну експлуатаційним вимогам.

Що здатне привести до капремонту?

Серед усіх факторів, які впливають на стан роботи двигуна, можна виділити заміну масла, проведену несвоєчасно. Якщо ви не вчасно змінили масло або масляний фільтр, то в результаті тертя між труться елементами значно посилюється. Це в свою чергу впливає на експлуатаційні властивості масла: змінюється в’язкість, відбувається відкладення на різних деталях ДВС. В системі мастила накопичуються різні частки.

Також важливо і якість масла. Якщо ви використовуєте масло низької якості, то цей факт значно прискорює процес зносу двигуна. У такий мастила просто немає в складі потрібних компонентів для забезпечення нормальної змащення. Виникають всілякі смолисті відкладення. В результаті можуть утворюватися свого роду «тромби», деталі залишаються без змащення і можливі задираки, а також заклинювання. Це негативно позначається на загальному стані роботи двигуна.

Про фільтрах також не можна забувати. Слідкуйте за тим, щоб повітряний і паливний фільтри завжди були в належному стані. Пам’ятайте, що негерметичність з’єднань у впускних системах автомобілів може сприяти появі грязьових і пилових засмічень, що в свою чергу стає причиною швидкого виходу з ладу двигуна. Перш за все, зносу схильні циліндри і поршні ДВС.

До швидкої поломки двигуна, яка змусить вас зробити капремонт, відносяться всілякі дрібні поломки. Ви їх ремонтуєте самостійно, проте, не завжди правильно і в потрібному обсязі. У такому випадку ці несправності і їх наслідки буквально «накопичують», приводячи до виходу з ладу двигуна. Наприклад, «стукали» распредвал може стати причиною появи забруднення в системі мастила. Поршні можуть бути деформовані і зруйновані через:

неправильно встановлений кут випередження запалювання;
несправностей в системі уприскування палива;
поломки в діагностичній системі ДВС;
некоректно підібраних свічок для вашої машини.

Ці причини, а також ряд інших аспектів, здатні викликати явище під назвою «детонація». Воно в свою чергу практично завжди призводить до повного виходу з ладу камери згоряння в цілому і поршнів зокрема. Головки блоку циліндрів можуть деформуватися в результаті надмірного нагріву двигуна, викликаної несправністю системи охолодження. Поверхні, що труться одна об одну деталей здатні швидко виходити з ладу в результаті того, що змазує їх масло недостатньо охолоджується.

Крім усього іншого, двигун може вийти з ладу досить швидко, якщо ви неправильно експлуатуєте автомобіль. Якщо постійно двигун працює на своїх граничних оборотах і під максимальним навантаженням, то зазвичай його ресурс роботи зменшується на 30% від норми. Пам’ятайте, що головними «ворогами» вашого автомобіля є різкий гальмо і різкий газ. Для забезпечення максимального довголіття машини намагайтеся вести себе максимально дбайливо по відношенню до авто.

Фахівці стверджують, що близько 70% всіх випадків мотор зношується через неправильне режиму пуску ДВС. Головний аспект полягає в коректному пуску двигуна в зимовий час, так званому «холодному» пуску. При цьому в моторі є масло, яке через холодну температури має невідповідну нормативним положенням в’язкість. У такому випадку, якщо поїздка не довгострокова і двигун недостатньо прогрівається, то можуть виникати відкладення в мастильної системі. В цей же час на порушених і циліндрах утворюється корозія.

Пам’ятайте, що чим ви дбайливіше ставлення до машини, то тим довше вона буде вам служити без необхідності проведення капітального ремонту двигуна. Однак, при необхідності провести подібну процедуру обов’язково своєчасно звертайтеся до фахівців, які зможуть якісно виконати всі необхідні роботи. У такому випадку ви зможете отримати справно працює авто в найкоротші терміни!