sto td service
Евакуація з будь-якої точки Києва та області
+38 096 422 9955
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Дата: 23.10.2020 - 05:21

Капітальний ремонт двигуна

Багато автовласників стикаються з необхідністю проведення капітального ремонту двигуна на своїх автомобілях

Капітальний ремонт двигуна на Троєщині

Багато автовласників стикаються з необхідністю проведення капітального ремонту двигуна на своїх автомобілях. Ця процедура досить складна та вимагає від її виконавця наявності знань і навичок, а власник авто повинен знати ряд особливостей даного процесу. Він повинен розуміти, коли треба провести ремонт двигуна і визначити важливі  моменти, серед яких є: якість запасних частин, кваліфікація працівників СТО і багато інших моментів. Про що ж потрібно знати до того, як виникне необхідність провести капремонт?

Основні моменти:

Перш ніж розібратися у всіх аспектах питання, необхідно ознайомитися з деякими поняттями – серед них є важливим, ресурс двигуна. Даний параметр визначається як тривалість роботи двигуна машини до моменту його остаточного виходу з ладу. Як можна зрозуміти, що ваш ДВС вичерпав свій ресурс і потрібен капітальний ремонт? Серед непрямих ознак можна виділити: збільшення витрати масла і палива, падіння потужності, сильний дим з вихлопної труби та інші.

Зносом деталей називають виникнення всіляких змін параметрів деталей двигуна машини, включаючи їх розміри, стан поверхонь, що знаходяться під впливом навантаження, в процесі експлуатації двигуна. При порушенні правил експлуатації машини значно підвищується ступінь зносу деталей двигуна, відповідно, він набагато швидше виходить з ладу.

Поточним ремонтом прийнято називати процедуру, спрямовану на запобігання однієї або декількох несправностей, які виникають в процесі експлуатації ДВС. Середнім ремонтом – є процедури, при якому для усунення несправностей необхідно провести часткове розбирання двигуна і замінити зношені деталі на нові. При капітальному ремонті процедура розбирання двигуна проводиться в повному обсязі з його безпосереднім демонтажем. Процес надзвичайно трудомісткий і тривалий, проте дозволяє привести всі характеристики роботи двигуна в норму, відповідну експлуатаційним вимогам.

Фактори, які здатні привести до капремонту:

Серед усіх факторів, які впливають на стан роботи двигуна, можна виділити заміну масла, проведену несвоєчасно. Якщо ви невчасно змінили масло або масляний фільтр, то в результаті, тертя між елементами значно посилюється. Це в свою чергу впливає на експлуатаційні властивості масла: змінюється в’язкість, відбувається відкладення на різних деталях ДВС. В системі мастила накопичуються різні частки.

Також важлива і якість масла. Якщо ви використовуєте масло низької якості, то цей факт значно прискорює процес зносу двигуна. У таких мастил просто немає в складі потрібних компонентів для забезпечення нормального змащення. Виникають всілякі смолисті відкладення. В результаті можуть утворюватися свого роду «тромби», деталі залишаються без змащення і можливі задираки, а також заклинювання. Це негативно позначається на загальному стані роботи двигуна.

Про фільтри також не можна забувати. Слідкуйте за тим, щоб повітряний і паливний фільтри завжди були в належному стані. Пам’ятайте, що негерметичність з’єднань у впускних системах автомобілів може сприяти появі грязьових і пилових засмічень, що в свою чергу стає причиною швидкого виходу з ладу двигуна. Перш за все, зносу схильні циліндри і поршні ДВС.

До швидкої несправності двигуна, яка змусить вас зробити капремонт, відносяться всілякі дрібні несправності. Ви їх ремонтуєте самостійно, проте, не завжди правильно і в потрібному обсязі. У такому випадку ці несправності і їх наслідки буквально «накопичуються», приводячи до виходу з ладу двигуна. Наприклад, «стук» распредвала може стати причиною появи забруднення в системі мастила.

Поршні можуть бути деформовані і зруйновані через:

  • неправильно встановлений кут випередження запалювання;
  • несправностей в системі уприскування палива;
  • несправності в діагностичній системі ДВС;
  • некоректно підібраних свічок для вашої машини.

Ці причини, а також ряд інших аспектів, здатні викликати явище під назвою «детонація». Воно в свою чергу практично завжди призводить до повного виходу з ладу камери згоряння, в цілому і поршнів зокрема. Головки блоку циліндрів можуть деформуватися в результаті надмірного нагріву двигуна, викликаної несправністю системи охолодження. Поверхні, що труться одна об одну деталей здатні швидко виходити з ладу в результаті того, що масло, яке їх змащує недостатньо охолоджується.

Крім усього іншого, двигун може вийти з ладу досить швидко, якщо ви неправильно експлуатуєте автомобіль. Якщо постійно двигун працює на своїх граничних оборотах і під максимальним навантаженням, то зазвичай його ресурс роботи зменшується на 30% від норми. Пам’ятайте, що головними «ворогами» вашого автомобіля є різке гальмо і різкий газ. Для забезпечення максимального довголіття машини намагайтеся вести себе максимально дбайливо по відношенню до авто.

Фахівці стверджують, що близько 70% всіх випадків мотор зношується через неправильний режим пуску ДВС. Головний аспект полягає в коректному пуску двигуна в зимовий час, так званому «холодному» пуску. При цьому в моторі є масло, яке через холодну температуру має невідповідну нормативним положенням в’язкість. У такому випадку, якщо поїздка недовгострокова і двигун недостатньо прогрівається, то можуть виникати відкладення в мастильної системі. В цей же час на поршнях і циліндрах утворюється корозія.

Пам’ятайте, що чим ви дбайливіше ставитися до машини, то тим довше вона буде вам служити без необхідності проведення капітального ремонту двигуна. Однак, при необхідності провести подібну процедуру обов’язково своєчасно звертайтеся до фахівців, які зможуть якісно виконати всі необхідні роботи. У такому випадку ви зможете отримати справне авто в найкоротші терміни!