sto td service
Евакуація з будь-якої точки Києва та області
+38 096 422 9955
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Дата: 26.09.2020 - 16:46

Особливості дизельних двигунів

Дизельний руховий агрегат – одна з різновидів поршневих силових установок. За своїм виконання він майже нічим не відрізняється від бензинового двигуна внутрішнього згоряння. Там є ті ж циліндри, поршні, шатуни, колінвал і інші елементи.

Конструкційні особливості дизельних двигунів

Дія «дизеля» заснована на властивості самозаймання дизпалива, що розпилюється в просторі циліндра. Клапани в такому моторі значно посилені – це необхідно для того, щоб агрегат був стійкий до підвищених навантажень протягом тривалого часу. Через це вага і розміри «дизеля» більше, ніж у аналогічної бензинової установки.

Є й істотна відмінність між дизельними і бензиновими механізмами. Вона полягає в тому, як саме утворюється топливоповітряна суміш, який принцип її займання і горіння. Спочатку в працюючому циліндри направляється звичайний чистий повітряний потік. По мірі стиснення повітря він прогрівається до температури близько 700 градусів, після чого форсунки впорскують пальне в камеру згоряння. Висока температура сприяє моментальному самозайманню палива. Горіння супроводжується швидким нагнітанням високого тиску в циліндрі, тому дизельний агрегат видає характерний шум в процесі роботи