sto td service
Евакуація з будь-якої точки Києва та області
+38 096 422 9955
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Дата: 23.10.2020 - 04:58

Особливості системи Common Rail на дизельних двигунах

У сучасній автомобільній інженерії при виробництві дизельних агрегатів часто використовують систему Common Rail.

Особливості системи Common Rail на дизельних двигунах

У сучасній автомобільній інженерії при виробництві дизельних агрегатів часто використовують систему Common Rail. Перша машина, на якій була встановлена ​​дана апаратура, стала Alfa Romeo 156 1.9 JTD.
Спільними зусиллями Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat, Elasis ретельно розроблялася нова технологія, а потім була продана в руки німцям – Robert Bosh GmbH. Так Common Rail набула широкого поширення завдяки Mercedes-Benz C 220 CDI.

Common Rail – це система розбризкування горючої речовини до форсунок від загального акумулятора високого тиску. Низька витрата дизпалива, часткова ізоляція звуку і невисокий викид вихлопного газу в атмосферу – зробили популярним даний вид мотора.

Нова технологія вищевказаної системи включає в себе:

  • ТНВД, який відповідає за створення високого тиску і його поповнення в паливній рампі;
  • клапан дозування палива – координує тепло, що йде до паливного насоса;
  • регулятор тиску палива призначений для підтримки тиску в кінцевій частині трубопроводу;
  • паливна рейка виконує відразу кілька функцій. Перше, – накопичує і містить горючу речовину під високим тиском. Друге, – пом’якшує коливання тиску, і третє, – розподіляє паливо по форсунках;
  • форсунки – застосовуються електрогідравлічні, які наділені електромагнітними і п’єзоелектричними клапанами управліннями. Вони дозволяють забезпечити багаторазове уприскування.

Родзинка цієї ідеї полягає в тому, що насос високого тиску подає паливо не окремо до форсунок, як це, наприклад, в механіці, а закачує в рампу – магістральний трубопровід. А вже з неї потрапляє на форсунки. Така технологія дозволяє тримати пальне в необхідному стані, що позитивно впливає на сам процес подачі його при різних режимах роботи двигуна.

Нехай мотори, оснащені Common Rail, і можуть похвалитися тривалим терміном експлуатації, але все ж вимагають до себе уваги. Складність в ремонті і дорожнеча запчастин – один з недоліків системи.

В принципі будь-яке завдання по плечу майстрам СТО «Турбо Дизель Сервіс». Забезпечити своє авто якісним ремонтом системи Common Rail, а також ремонт  і установка дизельних форсунок, реставрація паливних насосів високого тиску та багато іншого ви зможете знайти в нашій компанії.