sto td service
Евакуація з будь-якої точки Києва та області
+38 096 422 9955
Пн-Пт 09:00 - 19:00
Дата: 08.08.2020 - 02:22

Поради по експлуатації автомобіля взимку

Зима – пора випробувань для автомобілістів. Комфорт під час їзди зведений до мінімуму навіть якщо ви виконаєте все поради щодо підготовки машини до зими, включаючи попереджувальний ремонт турбін у вашому авто. У даній ситуації надзвичайно важливо бути готовим до можливих труднощів, які неодмінно виникають з приходом морозів. Щоб вам і вашому залізного друга було максимально комфортно в даний період, необхідно знати ряд особливостей, а також ознайомитися з деякими порадами.

підготовка

Перш за все, якщо ваша машина стоїть взимку на відкритому майданчику, то великий ризик заморозки замку. Для того, щоб впоратися з цією проблемою необхідно спеціальний засіб. Потрібно розуміти, що в процесі миття машини або тривалих дощів до зими в замок може потрапити вода. Під час морозів ця вода може застигнути, що утруднить процес відкривання замків. Допоможе запобігти цьому простий метод. Потрібно до настання морозів взяти простий медичний шприц з маслом моторним. Кілька крапель потрібно залити в сам замок і зазори. Далі вставте ваш ключ і кілька разів проверніть його для того, щоб масло поширилася в площині замку. Такий нехитрий прийом не дасть льоду прихопити метал при холодах.

Після того, як машина відкрита, а двигун прогрівається, потрібно не чекати завершення цього процесу. Роботи насправді ще багато. На промерзлих стеклах зазвичай утворюється досить товстий шар інею, а на самому кузові машини може залишатися сніг. Від інею допоможе позбутися спеціальний скребок. Придбати його не проблема, однак навіть з його допомогою очистити іній зі скла може бути вельми проблематично, адже він прилипає до скла дуже міцно. Також від снігу вам допоможе позбутися спеціальна щітка-кмітливість. Можна відшукати навіть комбінований варіанти інструментів, що дуже зручно. Пам’ятайте, що з кузова потрібно зчищати виключно сніг, а ось іній не чіпайте! Він занадто сильно прилипає до кузова і при його очищенні можна пошкодити фарбу.

В процесі чищення уважно стежте за температурою двигуна. Якщо вона вже прийнятна, то можете поставити вентилятор на режим обдування стеком. Це заощадить вам час. Пам’ятайте, що прогрівати і запускати двигун рекомендується тільки з відкритим краном отопітеля. Зазвичай по завершенню вищезазначених операцій двигун прогрівається досить і машина готова до поїздки. Однак, проблемою можуть стати колеса, які замерзли або загрузли в сніжному заметі. В такому випадку не обійтися без звичайної саперної лопатки. Краще відкопати колеса відразу, щоб при спробі виїхати із замету не придбати ще більше проблем.

Навіть, якщо машина стоїть в гаражі, то це не означає, що не буде труднощів. Для замків теж необхідно виконати зазначену вище процедуру при гаражному зберіганні. Основною особливістю зберігання машини в гаражі є те, що для виїзду попередньо потрібно очистити територію біля гаража за допомогою лопати. Крім цього фахівці рекомендують возити з собою в зимовий час буксирувальний трос, кілька плоских дощок (щоб підкласти під колеса, якщо застрягли в заметі), а також мішечок з піском (посипати ним лід).

Особливості запуску двигуна в зимовий період

Найчастіше з інжекторними двигунами проблем з запуском в зимовий період не виникає. Природно, за умови, що всі системи знаходяться в справному стані. А ось у карбюраторних машин труднощів набагато більше. Про них і піде мова.

Для початку потрібно підкачати бензин до поплавця камери паливним насосом. Потрібно витягнути «підсмоктування», а також не забути поставити ручник. Затисніть зчеплення і поставте нейтральну передачу на КПП. Зчеплення не відпускаємо і включаємо стартер на 3-5 с. Потрібно вичавлювати зчеплення в тому випадку, коли за вікном температура опустилася нижче мінус 25 градусів або ж в разі використання невідповідного масла для КПП. Після того, як двигун вже почав стійко працювати, потрібно почати відпускати зчеплення. Робіть це якомога плавно.

Швидше за все, з першого разу двигун не запуститься. Дайте йому «відпочити» секунд 10-15. Потім зробіть кілька подібних спроб запустити двигун. Якщо ж через 3-4 рази ніякої позитивної реакції з боку двигуна немає, то швидше за все або температура занадто низька, або є несправність у двигуні. Пам’ятайте, що навіть з повністю справним двигуном досить складно запустити машину при температурах нижче -25 градусів. А з несправністю це практично неможливо. Перше, на що потрібно звернути увагу в такому випадку – наявність льоду в диффузорах карбюратора.

Допомогти легше запускати двигун в зимовий час можуть спеціальні спреї для швидкого старту. Їх впорскують в повітрозабірник безпосередньо до старту. Крім цього є різні системи автоподогрева двигуна перед виїздом. Вони прекрасно допомагають, однак встановлювати їх на порівняно бюджетні машини немає сенсу. Що стосується водіння в зимовий період, то є ряд особливостей. Перш за все – дискомфорт, одержуваний від водіння в теплому одязі. До цього просто потрібно звикнути, однак потрібно заздалегідь відрегулювати положення ременів безпеки. Можете перед виїздом на дорогу трохи звикнути до поведінки машини при різних швидкостях. Цим ви зможете оцінити її реакцію на ваші дії. Можливо ця інформація допоможе вам уникнути аварії на дорозі.

Фари – важлива складова зимових доріг через те, що дні значно коротше. Слідкуйте за їх справної роботою, а також чистотою. Без фар їздити взимку проблематично. Щоб не потрапити в процесі їзди в занос, прагнете не робити різких рухів педалями. Природно, дистанцію в зимовий час потрібно дотримуватися трохи більше. Особливо це стосується місць у світлофорів або зупиночних пунктів. Зима несе багато сюрпризів автовласникам, але якщо до них підготуватися, то особливих труднощів ви не відчуєте!